Pages

February 13, 2016

Brunch

Tomis dienomis, kurias galiu vadinti laisvadieniais man niekas kitas taip nepatinka kaip pusryčių ar priešpiečių ruošimas. Dienoje gali neegzistuoti nei pietūs, nei vakarienė, nes puikiai sugebėčiau išgyventi ir be jų. Du labiausiai man patinkantys dalykai tai būtent Turkiški pusryčiai ar priešpiečiai su bandelėmis, jogurtukais, kava, sultim, vaisių kokteiliais ir panašiai.
Jau kuris laikas pastebiu, kad būtent tada kai turiu laisvadienį ir būnu namie visiškai viena, man patinka suruošti štai tokį stalą kur svarbiausia dalis ne pats maistas o jo dekoravimas, lėkščių parinkimas, spalvos, kompozicija ir visa kita. Kai pasitaiko tokios progos iš vakaro visada mintyse pagalvoju ką suruošiu ryte ir kaip viskas turės atrodyti. Gal skamba ir keistai, bet kiekvienas turime įvairiausių savo aistrų. Skatinu ir jus kartais nepamiršti tiesiog pasimėgauti maistu ir jo išvaizda. Na o dabar, kas į svečius pusryčiams ar priešpiečiams? 

In those days which I can call as my day off I don't like anything else as much as I like breakfast or brunch preparation. Lunch or dinner may not exist, because I could perfectly survive without them. Two things I love the most is exactly Turkish breakfast or brunch which includes rolls, yogurts, coffee, juice, smoothies and etc.
For some time now I see that exactly when I have a day off and I am completely alone at home, I like to prepare a table like this where the most important part is not the food, but its decoration, plates selection, colors, composition and everything else. When there is such a chance to have this kind of morning, in the evening I always think in my mind what to make and how everything will look like. Maybe it's sounds odd, but everyone have their own kinds of passions. I encourage and you not to forget sometimes just enjoy the food and its appearance. Now who wants to be my guest for breakfast or brunch?     





7 comments:

  1. Labai gražu! Pati neseniai pamėgau gaminti, bet kol kas skanu, bet negražu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū :) Nieko, su laiko bus ir skanu :D Man šiaip nepatinka gaminti, bet jei ilgai neužtrunka tai ok, ką nors pasigamint galima :D

      Delete
  2. Kaip aš tave suprantu! :) Pusryčiai - mano pagrindinis dienos maistas. Kadangi dirbu visada tik vakarais, tai mano pusryčiai visuomet ilgi, lėti, sotūs, skanūs ir gražūs :D O taviškiai be to, kad gražūs, dar ir gan sveiki atrodo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pavydžiu tau tada, nes aš geriausiu atveju į savaitę tik kartą galiu pasimėgauti ilgais lėtais ir gražiais pusryčiais :)

      Delete
  3. O nuotraukų gražumas! Mano tipo pusryčiai :D

    ReplyDelete

Blog design by KotrynaBassDesign