Pages

28 February 2016

It's all about the brunch

Tik prieš dvi savaites pasidalinau įrašu apie savo priešpiečius, o jau dabar aš vėl grįžtu čia su nauju įrašu apie tai. Na, manau kiekvieną kartą beruošdama priešpiečius sau aš juos pakeliu į visai naują lygį ir sekantys kuriuos turėsiu tikriausiai atrodys kaip koks prabangus dalykas lyg aš būčiau princesė kažkokios tai karalystės.
Šiuo metu, be darbo ir namų daugiau nieko nematau. Ir mano tipinė diena namie yra video filmavimas, nuotraukų darymas, įrašo rašymas, nuotraukų redagavimas, video redagavimas ir ėjimas miegoti. Priešpiečiai dabar vienintelis laikas kai galiu sustoti ir susitelkti tik ties maistu ir Turkišku serialu, taigi dabar man jie lyg ritualas ir laikas kai galiu palepinti ir save. 

Just two weeks ago I shared a post here about my brunch and now I am back again with the new one. Well, I guess every time I am making a brunch for myself I am bringing it to a brand new level and the next one I will have should look like a damn fancy thing as I were a queen of some kind of kingdom. 
Currently besides the work and home I am not seeing anything else. And my typical day at home is film a video, take pictures, write something for blog, edit photos, edit videos and go sleep. So brunch is the only one time that I can stop for a bit and focus on the food and Turkish serial so brunch became for me more like a ritual and time when I can spoil and myself. 







No comments:

Post a Comment

Blog design by KotrynaBassDesign