Pages

March 12, 2016

Morning views

Kai aš atsikeliu, mano ryto vaizdas atrodo maždaug taip. Mūsų šuniukui nuo pat mažens patinka gulėti ant lovos ar sofos jei tuo metu kas nors yra šalia jos. Kadangi mūsų šeimoje aš atsikeliu vėliausiai, šuniukas visada užšoka ant mano lovos ir įsitaiso šalia mano kojų, tad pirmas dalykas kurį pamatau pramerkus akis- ji. Aš taip pat leidžiu sau niekur neskubėti ir pasidarau arbatos, kavos ar vaisių kokteilį kaip šiuo atveju. Niekada nesu skaičiusi jokio Orhan Pamuk darbo, tad kadangi ši knyga gulėjo ant mano mamos lentynos, aš ją pasiemiau ir dabar bandau susipažinti su šiuo Turkų rašytojo rašymo stiliumi ir pasakojama istorija. Na ir vėliau žinoma ateina laikas ruošti pusryčius ir 8 iš 10 kartų tai būna kažkas saldaus, tad nenuostabu kodėl Greta nėra plona. Jau daug daug metų esu priklausoma nuo šokolado ir kitų saldumynų ir tiesiog kiekvieną dieną privalau suvalgyti kažką saldaus, tad šiuo metu tikrai galvoju pradėti programą ir atsikratyti šiuo ypročiu bei išsivalyti tiesiog savo organizmą. Tad leisiu jums apie tai žinoti. Na ir dabar kai publikuoju šį įrašą aš esu kažkur pakeliui į Lenkiją...tad atsiprašysiu tų kurie laukia mano įrašų ir video, bet kadangi šiuo metu keliauju o grįžusi turėsiu daug dienų už tai atidirbinėti, negaliu laikytis grafiko, tad teks truputi palaukti mano naujų įrašų ir video. See you later, alligator!


When I wake up, my morning view looks pretty much like this. Our puppy since she was little likes to lie on the bed or a couch if somebody from us is next to her. As I in our family waking up the last, puppy always jumps on my bed and lying down next to my feet so first thing what I see when I open my eyes is -she. I also allow myself not to rush and have a drink like tea, coffee or smoothie as in this case. Moreover I never read any of Orhan Pamuk's works so as this book was on my mother's shelf I took it and now trying to get know this Turkish writer way of writing and telling the story. And more later is of course time to make a breakfast and 8 out of 10 times it's something sweet so no surprise why Greta is not skinny. As many many years I am addicted of chocolate and sweets and I just must to eat something sweet every single day,  I am seriously thinking to make a detox program and get rid of this habit. So I will let you know about making this program as well. And now when I am publishing this post, I am somewhere on the way to Poland... so I apologise to those who are waiting my posts and videos, but as I am traveling at the moment and later on I will work for many days, I can't follow the schedule so you will have to wait for a while to see my next blog posts and videos. See you later, alligator! 







1 comment:

  1. love your dog! is soo cute!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    ReplyDelete

Blog design by KotrynaBassDesign