Pages

March 4, 2016

So many ANNOUNCEMENTS !

Labas, šiandien noriu tiesiog su jumis šiek tiek pabendrauti ir pasidalinti keliomis naujienomis, asmeniškumais bei nuotraukomis...
Jau pradėjau susitaikyti su ta mintimi, kad mano gyvenime viskas pagal planą niekada nevyksta ir tenka prisitaikyti prie susidariusių aplinkybių, tad apie viską nuo pradžių.

Hello, today I want just chat with you a little and share some news, pictures and tell about my life...
I started to get use with the idea that nothing in my life goes as planned and I have to adapt myself to different circumstances, so let's start from the beginning.





Dabarties ritmai:

Per pastaruosius tris metus, Lietuvoje ilgiau trijų (ar trijų su puse) mėnesių neviešėdavau ir tai būdavo bene maksimalus laikas kiek norėdavau čia išbūti, nes vėliau aplinka imdavo slėgti ir viskas tapdavo blogai. Ir vat šiandien sueina trys mėnesiai kaip aš Lietuvoje ir man viskas vėl tapo blogai, dažnai pagaunu save piktą, nepatenkintą, be nuotaikos ir norinčią greičiau kur nors išlėkti. Draugai, keliems iš jūsų esu neatsakiusi į žinutes, bet nepykit dabar ne laikas, bet būtinai parašysiu vėliau. Paklaustumėt o kodėl taip yra? Atsakymas butų vertas viso atskyro įrašo visa tai paaiškinant, bet atsakant trumpai tiesiog tai ne ta vieta kur noriu ir man patinka būti, tad todėl taip ir yra. Kas skaitote mano įrašus žinot, kad visai neseniai baigiau universitetą, na, o šiuo metu atskleisiu, kad jau greit bus du mėnesiai kai tiesiog dirbu barmene - padavėja. Galiu tik pasidžiaugti, kad dirbu su pačiu geriausiu kolektyvu ir žmonėmis, tad į darbą einu noriai ir tas svarbiausia, ar ne? Niekur to nesu minėjusi, bet esu iš mažo miestelio pavadinimu Elektrėnai ir šiuo metu glaudžiuosi pas mamą. Nieko kito neieškojau ir nenorėjau, nes pagrindinis mano tikslas šiuo metu susitaupyti pinigų, nes jų reikia daug ir greit. Jau labai ilgą laiką negaliu pasigirti socialiniu gyvenimu, nes tenka dirbti 4-5 dienas į savaitę po 12 valandų į dieną. Na o laisvomis dienomis visą savo laiką kaip jau esu minėjusi, atiduodu nuotraukų, įrašu ir video darymui, redagavimui ir tvarkymui kas man užtrunka visą dieną. Nes juk pažadus reikia pildyti, ar ne taip? O pažadėjau du įrašai ir vienas video į savaitę. Ir šiuo metu gyvenime tikrai daugiau nieko nedarau. Šiuo metu geriausias laikotarpis - priešpiečiai kaip jau daugelis iš jūsų pastebėjo iš mano daromų nuotraukų. Tai laikas kurį skiriu sau ir tik sau, nes juk visiems reikia bent trupučio poilsio...Na ir pirma naujiena kuria norėjau pasidalinti, jog pagaliau leisiu sau labiau pailsėti ir jau po savaitės išvykstu į Lenkiją trumpoms atostogoms bei aplankysiu ten gyvenančias drauges, tad tikiuosi lauksit nuotraukų ir mano įrašų iš kelionės.


Present vibes:

Over the past three years, I never stayed in Lithuania up to three (or three and a half) months and it is probably the maximum amount of time I can stay here, because later environment starts oppress me and everything looks bad. And today is actually the day when I am three months as in Lithuania and everything again became bad and I find myself often angry, unhappy, without mood and willing to run somewhere fast. You may ask, why it's so? The answer would worth to make a separate post, but make a long story short, just it's not the place I like and wanna be and so it is. Those who reading my blog know that I recently graduated and now I can reveal that soon it will be two months as I work as bartender - waitress. I am glad that I work with best people so I willingly going to a work which is most important, isn't? I haven't mention this, but I am from small city called Elektrėnai and currently I am staying at my mother's home. I wasn't looking anything else, because my main goal now is to save money because I need a lot of them and quickly. For a very long period of time I can't boast of social life, because I have to work 4-5 days per week, 12 hours per day. Well and during my day off as I already mentioned I am giving all time for make pictures, videos, blog posts and their editing which takes me all day. Because you have to make your promises, right? As I said two blog post and one video per week. And at this time in life I really don't doing anything more. Currently the best period is brunch as many of you saw from the pictures I make. It's the time I give just to myself and only to myself, because after all everyone needs at least a little rest... So the first news I wanted to share that finally I will allow myself to rest a bit more and I will have short vacation to Poland to visit my friends and I hope you will wait pictures and posts from my trip.






Ateities ritmai:

Kaip jau minėjau niekas pagal planą nevyksta... dar visai neseniai, Gruodžio pradžioje buvau užtikrinta ką veiksiu toliau, nes žinojau kad vasarą, vėliausiai rudenį metams keliausiu į Kanadą. Gaila, bet su žmogumi su kuriuo planavau vykti kartu, greit bus trys mėnesiai kaip nesišneku ir nesimatau. Pasinaudosiu proga, kad tai vieša erdvė ir jei tu tai skaitai noriu tau tik pasakyti, kad man labai gaila, nes tai jau trečias kartais kai tai nutiko ir taip, man skauda širdį dėl to, nes žmogaus kurį pažinojai bene 16 metų taip lengvai neužmirši, bet noriu kad žinotum kad šį kartą galutinai supratau kad taip kaip buvo anksčiau, daugiau nebebus ir nemanau kad kada nors mes dar pasišnekėsim. 
Taigi galva liko pilna minčių ir planų kurių tiek daug o reikia pasirinkti tik vieną. Kita naujiena, jog kraustausi į užsienį. Taip gavosi, kad šiandien buvo ta diena kai nusipirkau bilietus ir net ne vieną, tad žinau datą ir žinau šalį kur keliausiu, bet kadangi nenoriu kad kai kurie žmonės tai žinotų, iki tol kol ten nenuvyksiu to neviešinsiu. Vienoje vietoje užsisedėti nežadu ir dabar mano pats tobuliausias planas ir tikslas po šio išsikraustymo kai pajusiu kad jau laikas, vėliau metus praleisti Australijoje, metus Zelandijoje ir metus Kanadoje. Taip tikslai dideli,bet ir įgyvendinami jei to nori. Kadangi jau minėjau kad niekas mano gyvenime pagal planą nevyksta, tad gali būti kad net nei į vieną iš šių šalių ir nenuvyksiu, bet tiesiog garsiai įvardijau tai ko dabar noriu. Ir bet kokiu atveju kad ir į kokį pasaulio kraštą mane nuneštų su savimi visada pasiimsiu blogą ir savo kanalą kuriame pasidalinsiu viskuo taip kaip yra, be rožinių akinių...


Future vibes:


As I mentioned nothing goes as planned...not long time ago, beginning of December I was sure that I know what I gonna do next, because I knew that on summer or the latest fall, I will go to Canada for a year. It's sad, but with person I planned to go with, soon will be three months as I don't talk or meet. I will use the opportunity it's a public space and if you are reading this I just want to say that I feel sad, because it's a third time as it happened like this and my heart hurts, because the person which you knew for 16 years it's not easy to forget, but I want you to know that this time I finally realised that we no longer will have those days as we had in past and I don't think we will ever talk again. So my head was full of ideas and plans and it was so many of them and I need to choose just one. Another news is that I am moving abroad. It turned out that today was the day when I bought the tickets and even more than one so I know the date and country I will go, but since I don't want some people to know this, I won't publish this until I go there. I won't sit up in one place too long and the perfect plan for me that after my moving abroad when I feel I ready, later I want spend a year in Australia, a year in New Zealand and a year in Canada. Yes, plans are big, but implemented if you want. As I already told that nothing goes as planned in my life, it may be that I won't go any of these countries, but I just said what I want out loud. But no matter in what part of the world life will carry me, I will always take with myself my blog and Youtube channel where I will share everything how it is without wearing pink glasses...





Kiti rimtai:

Na, ir paskutinės kelios naujienos kurias norėjau jums atskleisti tai, jog nežinau kiek tų kurie seka mane Youtubėje seka ir čia, bet noriu pasakyti, kad kaip naujokė aš ieškojau savęs ir dariau daug ir įvairių video ir tas manau gerai, nes leidžia surasti save. Bet žadu grįžti prie to, kodėl ir sukūriau savo kanalą - noriu dalintis savo kelionėmis, pasakoti apie įvairias kultūras, papročius, maistą. Pabandžiau ir daugiau niekada nekursiu haul video, nebent tai būtų kokia konkreti šalis iš kurios įsigyjau siuvenyrus ar panašiai. Nauji pirkinukai liks tik bloge, apie juos ir toliau rašysiu. Niekada taip pat nematysite pas mane nieko kas susija su kosmetika ar mada kaip rūbų derinių rodymas. Bei savo kanale taip pat nebekelsiu receptų video, nes sukūriau tam visai atskirą kanalą prie kurio dabar dirbu kad viskas greičiau startuotų. Jį galite rasti čia.  Bei iš makiažo meistrės neseniai gavau nuotraukas prieš ir po mano pirmojo makiažo į diplomų įteikimus, tad noriu pasidalinti ir tuo.
Tai tiek naujienų iš manęs. Tikiuosi leisitės į kelionę kartu. Bei būtų smagu sužinoti ar jums patinka mano tokio tipo įrašai ir ar norėtumėte jų ateityje?

Other vibes:

Well and the last news is that I don't how many of those who following my on Youtube, following me here as well, but I want to say that as I am a new face out there I was trying to find myself and I made many different videos which is good when you want to find yourself. But I want to go back to that why I created that channel and share videos of my traveling, tell about different cultures, food. I tried and I will never make again any haul video unless it's something from specific country as souvenirs and etc. I will continue write about new purchases only here in blog. Also you will never see anything related with make up or fashion such as outfit showing. And in my channel I no longer will upload cooking videos, because I created a new channel for this that I currently working on to start it more quickly. You can find it here. Also recently I got pictures before and after from make up artist of my first make up for graduation so I want to share and that. 
So that much from me. I hope you will join me on this journey. And it would be nice to know do you like this type of posts and would you like to see them in future?



10 comments:

  1. Labas, Greta :) Labai patinka tavo įrašai. Labai džiaugiuosi už tave, už pasitaikiusias tokias galimybes :) Gaila, kad nebeesi Stambule, būtų malonu susipažinti su tavim realybėje. Sekmės tau. Nesustok daryti to, ką darai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Labai ačiū už komentarą, visada man pakyla nuotaika tokius paskaičius :)
      Na, o Stambulo man neaplankyt ar neatvažiuot neišeina, tad kada nors tikrai ten būsiu :)

      Delete
    2. Įkvėpi mane į viską žiūrėti papraščiau, nes mane dabar yra aplankę tokie dvejopi jausmai :) kolkas man Stambulas per didelis miestas

      Delete
    3. Na, čia jau nežinau, gal nepakeisi nuomonės žmogaus ar jam patinka dideli miestai ar maži, bet aš pavyzdžiui užaugau mažame miestelyje ir kai atsikrausčiau į Stambulą man viskas buvo nesuvokiama ir visko per daug. Bet aš pripratau ir dabar įsivaizduoju gyvenimą tik dideliame mieste, nes mano gimtasis miestas man atrodo kaip vienkiemis, Vilnius kaip kaimelis, o visa Lietuva kaip vienas miestas po Stambulo. Ir pasiilgstu veiksmo, šurmulio ir judesio...Šiaip manau aš įkvėpčiau tave iš naujo įsimylėti Stambulą, nes jau ne vieną žmogų įkvėpiau tuo :) Parodysiu aš tau miestą iš savo perspektyvos :) O kiek metų tu jau čia gyveni jei ne paslaptis?

      Delete
    4. parasıau tau fb ı pm, kad neterstı cıa :)

      Delete
    5. Visur patikrinau, bet jokios žinutės negavau.. :/

      Delete
    6. Nusiunčiau kvietimą draugauti

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Man taip pat patinka tavo įrašai, gaila nebedarysi Haul. Bet kelionės taip pat yra labai įdomu, tad tikrai lauksiu tavo įrašų iš svetur, pati po tavo įrašų labai užsimaniau pamatyt Turkiją:). Sėkmės tau siekiant savo tikslų!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ačiū labai :)
      Taip, haul nedarysiu, bet tame pačiame principe kaip ir dariau jie išliks tik kad ne video formatu, o čia mano bloge. Ir galėčiau pasakyti sveika atvykus į klubą, nes labai daug kartų man yra sakę kad po mano foto ar video žmonės užsimano į Turkiją, tad reikia kokį versliuką prasukti ir tapti Turkijos turizmo veidu :D :D

      Delete

Blog design by KotrynaBassDesign