Pages

3 September 2016

Bohemian me

Praėjusią savaitę mano pirmajame savaitiniame įraše aš supažindinau jus su blogere Kristina ir paminėjau, jog kartu įgyvendinome vieną projektėlį, bet nieko daugiau nepasakojau, nes norėjau jog tai pirmiau išgirstumėte iš pačios Kristinos, tad aš matėte jos įrašą apie tai? Jei ne, paspauskite čia. Kristina man padarė makiažą ir vėliau mes pasidarėme ir fotosesiją. Norėjau apie tai pašnekėti ir aš, tad dalinuosi istorija iš savosios pusės, nes tai tikrai man buvo įdomi patirtis.  


Last week on my first weekly post I introduced you with a blogger Kristina and I told that we made a little project together, but I wanted you hear about it from her first so have you seen it? If no, then check her blog post here to learn more about that. Kristina made a make up for me and later we had a photoshoot and I wanted to share a story from my view of point as well, because that's definitely was an interesting experience for me.



Kai susitikau su Kristina pirmą kartą, mes nutarėme, jog fotosesiją padarysime kur nors parke tad tą dieną kai buvau pakeliui pas ją ir pradėjo smarkiai lyti labai nuliūdau, nes mąsčiau ir ką gi dabar mes darysim? Bet vėliau paaiškėjo, kad lietus padarė mums didelę paslaugą nes likome namuose ir, mano nuomone, būtent tokiam makiažui ir įvaizdžiui šis fonas buvo geriausia ką galėjome turėti ir aš labai laiminga turėdama dabar tokias gražias nuotraukas!
Kai atėjau pas Kristiną, mes šiek tiek pasikalbėjome ir vėliau pradėjome dirbti. Ar teisingiau Kristina pradėjo dirbti, nes aš didžiąją dalį laiko tiesiog sėdėjau haha. Kadangi aš nenaudoju daug kosmetikos ir anksčiau tik vieną kartą man buvo padarytas profesionalus makiažas, būtent todėl tai buvo taip įdomu. Jei atvirai, kai Kristina ant mano veido tepė tuos visus dalykus, aš kartais pagalvodavau ir ką ji čia dabar daro? Kaip pavyzdys kai ji tepė kažką man virš lūpų, galvojau tai keista, nes nieko panašaus sau pati nesu dariusi, bet aš ir toliau sėdėjau ramiai nes maniau nieko, juk ji profesionalė, tad ji žino ką ji daro!
Sutrumpinant istoriją, man labai patiko mano makiažas ir manau tai atskleidė gražiausią mano pusę. Visos spalvos taip pat manau man labai tiko ir buvau labai patenkinta jos darbu! Ir iš tikrųjų, kadangi man labai patiko makiažas, aš net įtraukiau tokius dalykus kaip blakstienų rietiklis ir antakių gelis ( net nežinau kaip tai vadinasi) į savo ateities pirkinių sąrašą!



When I met Kristina for the first time, we agreed to make a photoshoot somewhere in a park so when I was on the way to her place and it started to heavily rain, I was so upset and I was thinking what are we going to do? Later it turned out that rain made a huge favour for us, because we stayed at home and in my opinion for this kind of make up and outfit look this was the best concept we could possibly have and I am so happy to have such a beautiful pictures now!
So when I came to Kristina's home we had a little chat and later we started to work. Or more right to say would be, Kristina started to work, because I was just sitting most of the time haha. As I am not using so much of make up and I had only once a professional make up done for me before, thats why it made everything to be more interesting. To be honest with you, when Kristina was applying all those different things to my face, sometimes I was really thinking what she is doing right now? Like as example, when she was applying something upon my lips, I thought that's weird because I never did something like that to myself but I was sitting peacefully because I thought anyway, she is a prof so she knows what she is doing! 
Short story long, I loved my make up so much because I think she revealed the best side of me. All the colours as well looked so great on me so I was really happy with her job! And actually because I loved that make up so much I added few things as eyelash curler and eyebrows liner gel (not sure how that thing is called) to my future shopping list!




Vėliau tą dieną aš turėjau planų, nes dalyvavau vieno draugo diplomų įteikimuose. O kad jūs būtumėte matę mane kaip aš važiavau nuo Kristinos namų iki kitos miesto dalies į tuos įteikimus...Tikriausiai žmonės manė ar aš tiesiog keista, ar tiesiog per daug savimi pasitikinti mergina. Šypsojausi visą kelią ir kartais net juokiausi viena. Taip pat ėjau iškėlusi nosį į viršų ir pasitikinti savimi, nes nuoširdžiai jaučiausi graži tą dieną ir man taip pat patiko kaip buvau apsirengusi. Tada aš supratau, jog pasitikėti savimi yra labai svarbu, nes jei jautiesi savimi pasitikinti, jautiesi graži ir tiesiog myli save, tokiu būdu jausiesi laiminga ir gyvenimas atrodys šviesesnis! Tad labai linkiu visiems taip jaustis gyvenime kaip įmanoma dažniau!
Ir paskutinis dalykas, kurį norėjau paminėti, jog taip pat aš įkėliau video kaip šis makiažas buvo atliktas ir panašiai, tad jei norite pamatyti paspauskite čia


Later the same day I had plans at evening because I attended to my friend's graduation ceremony. I wish you have seen how I was walking from Kristina's home to the other part of the city to that graduation...Probably or people thought I am nut or just way too confident girl. I was smiling all the time and sometimes even laughing alone. Also I was looking up and felt so confident because I honestly felt beautiful that day and also loved my outfit as well. Then I understood that to feel confident is so much important because if you feel confident, feel beautiful and you just love yourself, then you will feel happy and life will be more bright for you! So I wish to you all to have this feeling as often as possible in your life! 
And the last thing I want to mention is that I made a video of how this make up was done and so on so if you want to see it check my video here.  

All the pictures is taken by Kristina.

2 comments:

  1. Kamile9/05/2016

    Tikrai labai pasisekes projektas. Viskas tiesiog tobula. Labai idomu skaityti tavo irasus, kaip ir ziureti filmukus. Sekmes! :)

    ReplyDelete

Blog design by KotrynaBassDesign