Pages

July 30, 2017

Ant liežuvio galo #3 // Žodžio galia

Labas! Ir kas gi šią savaitę sukosi ant Inncii / Gretos liežuvio galo?? Iš tikrųjų noriu paminėti kelis dalykus kaip nauji siuntinukai, naujos aplankytos vietos ir panašiai, bet tikriausiai labiausiai šią savaitę norėčiau išskirti žodžio galią, o jei dar tiksliau knygas.

Tie, kurie seka ne tik mano internetinį tinklalapį, bet ir užmeta akį į mano Youtube kanalą ar Instagram paskyrą, tikrai turėjo žinoti, kad beveik visą Liepos mėnesį pas mane į Stambulą atvažiavo pasisvečiuoti sesuo. Ir vienas iš jos lagaminų buvo skirtas tik man tad pakalbėkime, kas būtent buvo jame!


Siuntinukai. Sesuo atvežė ne tik maisto žinoma, bet ir kelis siuntinukus. Ar jums yra buvę, jog viena ar kita detalė jus vestų iš proto ir jūs galėtumėte tai pakeisti ar sutvarkyti, bet tiesiog to vis tiek nepadarote ir tam nėra visai jokios priežasties?? Jei ne visai supratote, apie ką aš kalbu, patikslinsiu. Kiekvieną kartą kai išeinu į miestą su savimi turiu neštis daug įvairių daiktų ar technikos, tad mane galima pamatyti beveik visad su kuprine ant pečių. Bet aš visada visus pakrovėjus, visas smulkmenas ar makiažo priemones tiesiog sumetu į kuprinės kišenę. Deja prieš kelis mėnesius man kišenė kuprinėje suplyšo ir visi daiktai visada nukrenta ant kuprinės dugno po apmušalu, tad niekad nieko nerandu. Tai mane labai erzino, bet nežinau kodėl tos kišenės taip ir neprisiruošiau susitvarkyti, tad  vietoj to radau kitą sprendimą. 
Prieš kelias savaites gavau siuntinuką iš CasesLab. Rankų darbo lininę kosmetinę bei piniginę skirtą laikyti pakrovėjams ar kitiems smulkiems daiktams. Ir ką galiu pasakyti, jaučiuosi kaip niekad organizuota ir tvarkinga kai viską pagaliau galiu rasti iš pirmo karto, tad be šių dalykėlių dabar neišeinu iš namų. Jei ir jūs norėtumėte kosmetinės ar kitų dalykėlių, aplankykite CasesLab etsy parduotuvę, kurią rasite paspaudę čia. Beje tai Lietuviška firma, tad visada šaunu paremti kūrėjus Lietuvius!

Sutvarkiau ir dar vieną problemą. Kadangi knygas turiu skaityti dažniausiai iš savo Ipad, tad ir šį daikčiuką tenka dažnai įsimesti į kuprinę ir kai sakau įsimesti tai būtent, tą ir reiškia. Aš tiesiog įmetu  Ipad be jokio dėklo, kas labai kvaila ir neatsargu. Bet taip buvo iki šiol. Dabar turiu du puikius rankų darbo dėklus. Vienas lininis iš BluCase, o kitas iš vilnos bei odos iš Wisestitch. Tai taip pat Lietuviškas produktas. Dėklus galite įsigyti iš etsy parduotuvės. Norite lininio spauskite čia, norite iš vilnos spauskite čia.





Vieta.  Vienas iš mano mėgstamiausių užsiėmimų yra tikrinti Foursquare programėlę ir į ją įtraukti vis naujas ir naujas kavines, kuriuose noriu apsilankyti. Šiuo metu tokių kavinių sąraše 133, tad džiaugiuosi, kad visai neseniai galėjau išbraukti bent vieną. Jau praėjo nemažai laiko, kai skaičius šiame sąraše nemažėja, nes šiais metais į kavinukes eidavau retai, o kai kur nors vis dėl to apsilankydavau tai būdavo mano jau pamėgtos ir šimtus kartų lankytos vietos. Tad tikiuosi, kad vėl įšoksiu į traukinį ir pradėsiu lankytis naujuose vietose. Na, o jei jau prakalbau apie neseniai išbrauktą vietą, reikėtų papasakoti apie ją ir daugiau, ar ne?
Cook Life - šią viečiukę pradėjau stebėti jau nuo pat jos atsidarymo prieš du metus. Jau prieš metus specialiai susiruošiau užsukti čia kavos, bet pataikiau atvažiuoti pirmadienį, tada kai ši vieta nedirba. Praėjo metai, o aš šios vietos nepamiršau ir pagaliau nusprendžiau, kad laikas užsukti. Kodėl leidžiuosi į detales? Tam, kad galėčiau papasakoti kad naujų kavinių, restoranų lankymas, meniu nagrinėjimas, ragavimas bei atsiliepimo rašymas daugiau nei paprastas hobis, tad kartą į sąrašą įrašyta vieta niekada nebus išbraukta kol ten nebus apsilankyta. 
Cook Life kavinukė įsikūrusi Balat rajone. Pats populiariausias jų patiekalas -Blynai, kuriuos būtent aš iš užsisakiau! Dabar pasakysiu jums tiesą, tad klausykitės. Turkiškas maistas čia puikus ir galima rasti daugybę nuostabių vietų, bet visas ne turkiškas maistas čia nėra skanus ar labai mėgstamas. Ar aš sakau, kad blynai blogi? Ne- viskas su jais buvo gerai ir jie neblogi, bet kadangi aš žinau tikrą blynų skonį niekada nerasiu čia to nerealaus varianto. Dievinu spurgas, bet Stambule neatradau nei vienos geros. Dievinu sushi, bet Stambule taip pat neradau nieko gero. Dievinu keksiukus, bet taip pat neradau nieko gero...Turkui, gal blynai ir būtų skanūs, nes jis neragavęs jų tikrų, bet man žinančiai tikrą skonį jie wow nebus! Bet galiu pasakyti, kad iš visų ragautų blynų Cook Life skaniausi. Dizainas kavinukės labai šviesus, jaukus ir modernus. Darbuotojai tiesiog nuostabūs, nes kai paprašiau leidimo fotografavimui ir filmavimui, man aprodė tiesiog visą kavinę bei patarė kur būtų geriausi kadrai ir panašiai. Bei pliusas už ice latte, nes kofeino jautėsi tiek, kad galėčiau tai pavadinti kava, o nei tik gėrimo atsigaivinti kaip daugumoje kitų vietų. Tad nesvarbu blynų ar ne, bet tai šauni vieta užsukti,kuri puikiai tinka ir darbui ar tiesiog knygos paskaitymui. 







Knygos. Oh, kiek daiktų atvežė man ta sesė. Skaitymas - tai veikla, kuri man teikia daug malonumo, o kai ta veikla, kurios dažnai atlikti negali, tada supranti jos tikrą vertę. Būtent šią savaitę apie tai ir mąsčiau. Paklokime visus faktus ant lėkštės. Galiu lentynose rasti daugybė turkiškų knygų, bet jų skaityti dar negaliu, nes tai būtų šiek tiek per sunku ir labiau primintų kalbos studijavimą nei malonų skaitymą. Angliškų knygų lentynose mažiau, jas skaityti negaliu, bet man tiesiog nepatinka. Lietuviškos knygos - būtent tai, ką noriu skaityti, bet to negaliu padaryti, nes gyvenu Turkijoje kur jų rasti negaliu. Man lieka viena išeitis - skaityti iš Ipad kas man labai, labai nepatinka. Galėčiau skaityti pačią geriausią knygą pasaulyje, bet niekad jos nevertinčiau aukščiausiu balu vien tik dėl to, kad skaičiau ją iš Ipad, kas man neteikė malonumo. Jei skaitote ne tik mano tinklalapį bet ir žiūrite filmukus, tikriausiai prisimenate mano žodžius: ,,Jei kas nors atvažiuos į Stambulą, susitiksiu tik tuo atveju jei atveš man bananų sulčių''. Tad galiu pasakyti, kad mano taisyklė pasikeitė. Su žiūrove susitikčiau jei man atvežtų vieną lietuvišką knygą. Tad jei kas žadate čia užsukti, nepamirškite mano šių žodžių haha. 
Pasinaudojau sesers vieta lagaminuose ir paprašiau trijų knygų. Savo Elif Shafak knygos Stambulo pavainikė kurią jau esu perskaičiusi ir kuri guli ant mano stalo, bet vis dar nepradėjau jos skaityti dar kartą, nes ją tiesiai šviesiai taupau lyg paskutinį deserto gabalėlį, kadangi tai vienintelė knyga, kurią turiu savo lentynoje. Tad skaičiau kitas dvi knygas, kurias atvežė - Tik su dukra pagal Betty Mahmoody ir Williams Hoffer bei Ruta Sepetys knyga Tarp pilkų debesų. Abi knygas sesuo paėmė iš bibliotekos, tad jas būtinai turėjau pabaigti skaityti iki jos išvykimo ir tą padariau stebėtinai greitai, nes tikriausiai jas abi įveikiau per 10 dienų, kadangi skaičiau viešajame transporte, skaičiau prieš miegą, skaičiau tiesiog visur. Knyga tarp pilkų debesų buvo tiesiog puiki. Jaudinanti istorija, labai lengvai skaitoma ir ją vertinu 10/10 nors ir nepatiko šiek tiek pabaiga. Man norėjosi daugiau paaiškinimų!
Knyga tik su dukra taip pat gera, tik gaila, jog pirmiau mačiau filmą, o tik po to skaičiau knygą tad visą siužetą kas ir kaip jau žinojau. Knyga taip pat lengvai skaitėsi, viskas labai aišku tik man pasirodė šiek tiek užtempta, tad vertinau  8/10. 




Šiam kartui tiek, ir susitiksime kitame mano savaitiniame įraše! Bei ar pastebėjote, jog šis įrašas atsirado Sekmadienį ryte kada ir turi būtent atsirasti?? Oh taip, šią savaitę man pavyko!!

No comments:

Post a Comment

Blog design by KotrynaBassDesign